Crackhead Christmas

No Plug
Hosted by Hustle Hearted Released December 25, 2017

72,482
VIEWS
47,461
STREAMS
11,579
DOWNLOADS
Download Now!
1
Bricks On Me
3:13
2
No Reason
3:00
3
Back 2 Back
3:13
4
Dick Riding
3:31
5
Golden Eye
3:42
6
Never Had (Feat. Loso Loaded)
2:54
7
Around The World
3:30
8
700 Horses
3:06
9
Freestyle
2:17
10
1st Day Out
2:53
Pop Out Player
Other Mixtapes By No Plug
Comments
K
kudi1997 about 1 year ago Reply Sign In to Reply

No plug 🐻 aka 🐐

K
kcett about 1 year ago Reply Sign In to Reply

Idc who you are if you shoot at me I’m shooting bacc lol tf you niccas in the comments weirdos. Guess if bank shot at you wouldn’t defend yourself cause you like his music 🤷🏾‍♂️. Plus if Bank killed plug he would be in prison & in a type of way he would still be gone it’s a lose lose situation. THIS TAPE FIRE BTW STOP HATING

N
nopluggg about 1 year ago

Fasho

B
Baddgurl06 11 months ago

Period let em know

M
miketakeflight about 1 year ago Reply Sign In to Reply

Youz a bum , HOW 21 DICK TASTE ? fag

L
lexico__ about 1 year ago Reply Sign In to Reply

i got bricks on me 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

FuckHoodwolfAndDeezy about 1 year ago Reply Sign In to Reply

I put that stick on yo ass you gone need some sunscreen, Last nigga I burned his ass put em ina oven 😳 R.I.P Bankroll Fresh

FBGM Kam about 1 year ago Reply Sign In to Reply

My Back To Back harder than drakes! On life, im up next outta Memphis, search FbgmKam

I
idkkididk about 1 year ago Reply Sign In to Reply

Somebody tell me how yall know No Plug hated on Bankroll Fresh

G
goldieskii about 1 year ago Reply Sign In to Reply

Bro this fye.. he made a song just for y’all dick riding.. lol he kilt u.. Bank dead get over it. His niggas ain’t do shit . No revenge. Where boochie at lmao?? Lames

N
nopluggg about 1 year ago

Fasho

YungLoso6 about 1 year ago Reply Sign In to Reply

Please quit hating Bret. It’s good music. Y’all niggas just dickride the niggas wit clout #4L

J
jjjjjjkkklo about 1 year ago Reply Sign In to Reply

Let’s be real .. y’all fans and niggas only fucked with bankroll when he died . Y’all folks keep hating on no plug saying fuck no plug and won’t support his music . MUSIC is Just MUSIC !!! Y’all folks act like it’s a life or death situation.. bankroll fresh shot first and got killed 💯 No plug is still living gettin money . Damn y’all folks needa stop dat shit . Cause if bank woulda killed no plug y’all woulda said fuck bankroll

B
Baddgurl06 11 months ago

Dead ass I didn’t see these folks going so hard for bankroll before he died

0:00
0:00