I Meant Ray Big Rhoc
Comments
B
Bankrole about 2 years ago Sign In to Reply

I ain't afraid to bust a glick

B
Bankrole over 1 year ago

🔥

C
Code13Ent over 2 years ago Sign In to Reply

Someone get this beat

S
sharonamos over 2 years ago Sign In to Reply

Need to make mo songs

S
sleezyboy over 2 years ago Sign In to Reply

🔥🔥🔥💯💯💯

J
jmack219667 over 2 years ago Sign In to Reply

ayyye 👌🔥🔥🔥🔥

A
ayee_quavo over 2 years ago Sign In to Reply

Bro this shit 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

K
kimmie_kylie over 2 years ago

;,;,:we've

K
KingHamz almost 3 years ago Sign In to Reply

Someone instrumental this beat!!

N
NelsoSM almost 3 years ago Sign In to Reply

Fuxk that nigga earl lmao no one knows that unknown kid 😂

Big Rhoc almost 3 years ago Sign In to Reply

Thanks EVERYONE, for the support!!!!! #iMeantRay Video will not Drip until tomorrow... technical difficulty (PCvsMac) SMH ohhhh yeah... Ionno Who Earl Is! LOL

B
breannabills almost 3 years ago Sign In to Reply

Who's earl ?

0:00
0:00